Plåtning För Nordic Fighters katalog.// utgång!

I lördags så var jag så grymt trött på morgonen, då jag sovit så dåligt på senaste tiden.
Gick upp drog på mig lättare smink och åkte till studion.

Kändes skit konstigt att inte känna sig fin i håret, eller sminka sig som man brukar göra innan plåtningarna^^
Kände mig inte snygg någonstans.
men det gick super ändå:)

Väl hemma så han jag bara äta sen vila en snabbis sen iväg mot nya äventyr.
Satt hela gänget hos julle och Joanna, skit kul och helt plötsligt kommer det in en kille som inte alls ser gammal ut in deras lägenhet och var skit full hehe:)
Det sluta med att grannarna ovanför hade fest så alla om ner till oss.

jätte trevliga var de allihopa, några kände igen mig och ville ta bild med mig och sånt:)

Senare drog vi till krogen där jag inte hinner mer än att komma till baren då en kille, rycker tag i mig och säger att han behöver tjejer som vimlar vid deras bord.

Öh jaha? vad får jag för de då?

Då svarar han att de kommer in några flaskor sen på bordet ^^
Haha han trodde helt seriöst att jag skulle sätta mig bland okända fulla människor för lite sprit ?

Vi tjejer dumpa killarna och drog upp å dansa flippade ut totalt galet kuul!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0