Den falska profilen tror hon är JAG! OCH DETTA ÄR INTE MIN MAIL!

jag vill bara passa på att varna er som lagt till den här mailen som den falska profilen har lagt ut på sin fb.


Sedan såg jag att denne person gillar stranger.se.
då blev jag tipsad om detta.
Som INTE är jag häller.
Det är tydligen någon chatt sida.
















Helt jävla sjukt att människan tror hon e jag och ska till och med ut med min hund?:o

OCH VADDÅ MODELL SEN JAG VA 5 MÅNADER NEJ UTAN JAG HAR HÅLLT PÅ MED DETTA sedan 2 år tillbaka.
och hon till och med länkar till min blogg?
Helt jävla psyk!

Kolla här vad hon skrivit i sin logg då?




Jävla idiot säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Adam

Sjuk människa asså..stå på dig!=)

2011-05-16 @ 17:13:03
Postat av: Lollo

Haha snacka om störd människa. Förstår mig inte på folk. :S

2011-05-16 @ 21:30:56
URL: http://spiken85.blogspot.com
Postat av: Limpz

Uh, vet inte men just att hon lagt upp en bild på en unge och påstår att det är hon (kanske är det hon men tror jag väl knappast när hon fejkat hela sig att vara någon annan individ..) ger mig kalla kårar fan..



Sen undrar man ju lite över dom såkallade "bästa vännerna" hon lagt upp.. Antingen är dom ett helt fake pack eller så har hon skapat flera fejk..



Nej va långt det blev, men jag blir så jäkla störd på folk som inte har något bättre för sig än att sitta och låtsas vara någon annan person. Vad får man ut av det liksom!?

2011-05-17 @ 12:02:33
URL: http://clownwhore.blogg.se/
Postat av: Josefin

hon är störd.

2011-05-24 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0