Bröst uppdatering!!

Tänkte uppdatera lite om mina bröst eftersom många undrar över hur de känns och har gått.
Och det känns toppen, går nästan alltid utan bh av någon konstig anledning;)

Jag fick bara ett litet problem men det berodde på mig själv, då jag överansträngt min vänstra bröstmuskel, så jag blev jätte svullen och fick feber och mådde allmänt skit 2 dagar, men efter 1 vecka var de helt normala igen:D

mina ärr syns inte spec mycket brösten är mjuka fina och fasta, de skumpar tilloch med när jag hoppar  men lite små stickningar kan jag få i dem i bland men det är för att nerver håller på att letar sig tillbaka:D


storleken är perfekt i mina ögon, men har lite problem med att leta bh;)
får ju alltid köpa och sy in om jag inte handlar på change förstås, men då är nästa problem att dras bh band inte går att ta bort eller korta så mycket som jag behöver eftersom jag är mini mini!!:)

ligger iallafall runt 65 f eller 60 g:)

Så om någon har tips på någon bra sida med underkläder och bhar i dessa storlekar så skriv gärna:D

är så glad att jag gjorde detta och jag kan inte förstå att folk är så emot detta..

men men så tycker jaag:D







Kommentarer
Postat av: Emil (GymElof)

Hurra för snygga bröst!!

Man får aldrig nog =)

2011-11-04 @ 18:20:59
URL: http://gymelof.shapemeup.se/
Postat av: Anonym

Dessvärre kan jag endast relatera till Kissie, vet inte varför.. kanske ni båda är lika fokuserade på att se alldeles för bra ut? :)

2011-11-04 @ 20:33:59
Postat av: sandija-döv-fotografier

Nice blogg! Allt bra? =)

vad ska du gör ikväll?

2011-11-04 @ 20:37:02
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: lasse

Helt rätt att göra det man tror på trots att andra säger emot. Ännu bättre att du blev nöjd efter operationen också. Stå på dig och fortsätt tro på dig själv.



Mvh Lasse

2011-11-07 @ 16:14:16
URL: http://fotolasse.com
Postat av: julius

Grattis till snygga bröst, perfekta för dig.

Jag gillar bh-löst och hört andra med sillisar också gärna skippat bh. Hur var det för dig före op, med eller utan bh? Blir det inte tungt nu utan bh? Varför är dom flesta tjejer så rädda för att gå utan bh? Jag tror inte bara dom med silikon är fina utan bh!

2011-11-08 @ 01:22:46
Postat av: Jessica Malmberg

Hej, jag har några sidor till dig med bhar:)

Bravissimo.com

Figleaves.com

Evasunderklader.se

2011-11-08 @ 14:32:11
URL: http://nattstad.se/jessica.malmberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0