Hårdare än hårdast.. sanningen svider va?

Självgoda missbill i högperson japps! det kan verka så när man läser!!
Men vad vet ni?
Jag har då ingen sned verklighets bild om mig själv saken är den att jag VET vad jag är bra på vilket jag oftast skriver om.
Men jag vet då även vad jag INTE är bra på, men det berättar jag inte här förstås.

Jag är nog mer jordnära än de flesta andra "modeller"

De enda gångerna jag pallar va dryg är när jag känner mig kränkt, eller att någon jobbig jävel ska ragga.
Eller när fel person öppnar sin käft om saker de inte har en aning om.

Jag är faktiskt en väldigt trevlig, utåtriktad och härlig person "privat" om man säger så..
och jag kan känna glädje med andra som lyckas med det de vill.

Jag står för mina åsikter självklart, men det är skillnad på att skriva och prata, för skrivandet förmedlar ingen känsla.


kom på i dag att jag skiter i att färga mitt hår, jag trivs ju i mitt svarta och jag tänker då verkligen inte anpassa mig efter någon annan.

Gör som jag alltid har gjort, jag gör saker för min skull och ingen annans, det är så jag får ro.



förblir en black beautie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0