Hej hopp!

Hejsaan hejsaan som jag alltid brukar säga IRL!

Ursh i natt har jag sovit som en påse skit, ( men vänta höhö jag är ju en)
har mått illa och känt mig spyfärdig men tillslut fick jag sova en stund iallafall.
är fortfarande lite orogig i magen, men lite kaffe på det här så rensas det nog bakterierna ut rätt så fort;)
Eller nä just ja snygga flickor varken fiser eller skiter ( vilken tur att jag e så jävla ful då ) så jag kan göra bägge utan att skämmas!
:D

nä nu måste jag sluta driva med mig själv..
men de e ju så kul ibland^^




Har ju lyckats somna på mitt vänstra bröst de 2 senaste dagarna så nu jar jag ju skit ont i vänster patte, ochså tänker jag ju inte direkt på att de fortfarande läker.
Men de e så svårt för de känns ju så bra, så man tänker lixom inte på dem, förutom när man provar kläder och man kan ha massa kläder utan bh!
Underbart hihi

åh jag längter tills mig snygga korsett från amorlina.se
kommer hem, förstå va snyggt med tuttarna upptryckta i halsen, kanske blir en dubbel haka:D
nä då det är ju ashett med korsett, och så har dem ju otroligt snygga Underkläder och små söta set man kan köpa!






Kommentarer
Postat av: julius

Har tidigare kommenterat du har vackra bröst. Lite nyfiken nu om dom gungar när du går bh-lös?

Blir för mycket när du pushar, ser inte lika naturligt ut och många kläder är ju inte meningen ha bh till!

Ser fram emot fler sexiga bilder!

2011-11-18 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0