Alla videos 36 564 visningar;)

Tänkte samla ihop alla videobloggar i ett och samma inlägg så har ni att kika på:D
De nyaste är överst osv..

Glöm inte att gå in och gilla våran sida här nedanför:D

http://www.facebook.com/pages/Fia-Erixon-Missbill-Swedish-models/231668733514783?ref=ts


alfons nya tröja och trix.



Snart kommer dunken:D


det blir varmt när man städar;)


dagens outfit.


Bara videos?

Min nya Gadd.



Kryssnings outfit.


nakna sara och partykryssning.


Bröst;)


Mina nya bröst och annat trams.

Alfons nya trix




Bröstförstorning om 5 dagar.



sexy me and alfons på landet



dricka latte med pattarna


Så jävla snygg och full


Vad alfons gör när han hör sig själv.

Alfons kan du yla?



sexigast i skogen



mitt nya hår

Jag är avundsjuk på missbill



Jag är JAG!


Alfons ska vi gå upp?



heineken busar med mina fötter.



Kvällens fuck.


Dagens slampiga plåtning;)



Fula alfons och jag;)


Mina nya underkläder.


Mitt uppträdande på elmia.


eller inte.


Heineken är nyfiken på alfons.


Det steker/ min dag..


Dåliga föräldrar/ snusk och omoral.


i dont give a fuck.


Jobbigt folk.


Raggnings skola för döva.


Dagens stil rockii


Min hund.


Hemma från mamma.


Seriös


Plåtning.


Min smink hörna.



Sara rara läsare

Blogg 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0