onödig fakta om en bitch som mig.





Tänkte jag skulle göra ett inlägg om mina konstiga fobier, och "tvångs" tankar som egentligen inte är det men endå:P
Lite lustiga saker jag har för mig..

Typ något som kan få mig att rysa ordentligt och nästan gråta är när man duschar eller badar en längre stund får man ju skrynkliga händer, och när man gnuggar dessa "skrynkel" händer mot varandra får jag ett sådant obehag att jag ryser och nästan gråter för det är så obehagligt.

Att äta ostbågar med gaffel är nästan ett måste, för man inte ska bli smulig:D
sedan slipper man lukta skunk om fingrarna med, sedan skall gaffeln vara i silver.

Jag älskar ljuslyktor i alla dess former.
äger säkert ett 100 tal.
Ljus är det mysigaste som finns.

jag tycker faktiskt om brända popcorn, eftersom jag inte klarar av att göra normala så har det blivit en vana att äta brända så nu är det gott.

Jag gillar inte för vältränade killar, tycker det ser obehagligt ut.
Lika obehagligt som för stora silikonbröst..
eller för stora läppar typ..:S

JAg gillar inte skägg eller hår i över huvudtaget typ:)

Jag hatar att shoppa, eller vara bland en massa folk.
Undviker alltid att gå bland folk då jag blir sjukligt irriterad när de bara är i vägen när man ska handla..

Jag ÄLSKAR KÖTTBULLAR!
Köttbullar med potatis,brunsås och lingon MUMS min favorit mat faktiskt, och köttbulle macka är helt fantastiskt:)

Öl är min melodi det, jag älskar öl visst drinkar i all ära men vad går upp mot en kall öl?
Mörk eller ljus spelar ingen roll.. mums<3

Jag gillar inte myskvällar, jag vill att det händer något.
Hur kul är det att klappa på varandra hela tiden typ och titta film... öhm BORING!

jag älskar att kramas, med pojkvän,mamma,pappa,vänner ja nästan alla kramkalas ska de va.

knäckebröd fick mig att sluta röka,då ja jag ersatte varje cigg med en massa knäckebröd istället..

jag har svårt för att vara seriös på bilder, jag brukar alltid flänga till det..

och jag älskar att driva med folk.






Kommentarer
Postat av: Jesper Jonasson

hur kan du flänga till det hela tiden om du är fotomodell? ;)

2011-10-19 @ 22:43:14
Postat av: Emil

Haha, ostbågar med gaffel, det var ju grymt ju! Måste testas! Eller, fan, går ju på diet... jaja, hej hej!

2011-10-19 @ 23:22:11
URL: http://gymelof.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0