Vardags åsikter och tankar..




Det här med gränser, vart går gränsen för saker och ting?
Och har folk ingen moral eller går livet ut på att klaga på alla andra...
När jag växte upp fick jag iallafall lära mig att har man ingenting vettigt att säga eller bara dumma saker att säga till någon, så skulle man hålla käft ( i klarspråk)
Varför skulle jag sitta och slänga ur mig någon dum kommentar om tex, hur någons klädstil är osv.
För inger blir ju bättre om jag ska säga till den personen fy fan va fula kläder du har, eller vad slampigt du klär dig.

Jag kommer lära mina barn att vara snälla och aldrig säga dumma saker till någon bara för att de valt att se ut på ett visst sätt eller liknande.
Det visar bara på svaghet ifrån människan som yttrar sig om sådant.

Tar ett vanligt exempel här:
Sara du är ful för du, har valt att förstora tuttarna..
O´kej men vilken tur att tuttarna sitter på mig och inte på dig då.

Det argumentet efter det är att jag sa bara så för att du tycker ju jag e ful pga av detta..
Men varför skulle jag tycka det?
och allvarligt så har jag ju bättre saker för mig än att sitta och klaga på folk.

Vi människor som däremot tror på oss själva, och vet vart man har sig själv brukar oftast lägga den Onödiga energin på att tex gå ut och festa eller kanske spela golf mm.

Och många människor har ju sådan hög intelligensnivå så man börjar ju fundera på vem som är dummast av oss..
Skall uttrycka sig om att man horar runt för att man tar sexiga bilder, osv..
Men herregud slå upp en ordbok och läs vad en hora är för något.
Och Vad är horigast (om man nu skall lägga sig på denna låga nivå)
Proffsigt tagna bilder i studio eller badrumsbilder med mobilkameran uppkört rakt i skrevet så man ser så smickrande saker som bristningar,hår, celuliter och hejsan hoppsan så hoppade en liten blygdläpp ut.. OJ DÅ VA TOKIGT!
Bara för att få lite uppmärksamhet..

visst kalla mig hora eller horig! men för mig finns det gränser.
Jag kallar inte folk för hora som inte säljer sex, och jag tänker aldrig visa mig naken, topless eller liknande där är min gräns.
Jag säger inget, eftersom jag inte orkar bry mig..
Fattar ni?;)


Och det här med att vara en så kallad förebild och att folk ser upp till en Visst skit kul !:D
men oftast inte eftersom det skall ställas sådana jävla krav på en.
fan man får ju knappt gå och sätta sig och skita utan att folk blir chockerade och skall spekulera i hur många gram kom det idag då, och vad kan det innehålla..
Är det ätbart? hum..
Okej där spårade det lite kanske men
bara för att folk ser upp till en ska man väl fortfarande kunna vara sig själv!?
Lika så med dessa förbannade bröst, jag tror ni lägger märke till dem mer än vad jag gör.
Så vad e problemet med att jag gjorde något som jag ville?
Nä då är man en dålig förebild för det..
För att jag bara bevisar vad man kan välja att göra med sig själv och sitt liv.

Välkommen till verkligheten folk detta är fan ingen trevlig plats men den går att leva i om man väljer att göra den till sin dröm!




Alla har vi saker vi anser är olika viktigt, men den dagen DU kommer på vad som är viktigt för DIG i DITT liv, den dagen kommer du sluta döma mig!
Haka aldrig upp dig på små skit saker, då är chansen större att du stannar upp och dras tillbaka till där du vart.

Se framåt och gå DIN väg för det är Ditt liv och det är bara du som väljer hur fan du vill leva det!
Fuck the rest you're the best- Men kom ihåg att du är aldrig bättre än någon annan!!!

Kommentarer
Postat av: Simon More

Tjena.



Läste lite igenom snabbt din blogg.

Det verkar som att det är många som "ser ner" på dig eftersom du valde att förstora brösten, vilket är ditt egna val och de andra ska inte bry sig.

Din defination av "slampig" och "hora" är korrekt. Håller med dig där.



Men ville bara säga att jag har en tjejkompis som ser sjukt bra ut redan nu både kropp och ansiktsmässigt..men hon har "dåligt" självförtroende pga att hon har små bröst.

Så hon väljer att förstora de vilket jag inte tycker är fel. Mår hon psykiskt dåligt av det så är det inte mer än rätt? Och det är inte så att alla ska komma klämma på de direkt..



"Fuck the rest you're the best- Men kom ihåg att du är aldrig bättre än någon annan!"

Bra mening, den snor jag :D



P.s. Varför valde du att förstora? Vad var anledningen och hur mkt skillnad är det från innan och efter?



Ha det bäst!

2011-10-06 @ 21:29:25
URL: http://www.fitnessguru.se/simonmore
Postat av: Ashley Wilda Crazy

Så fina blogg du har!

2011-10-06 @ 21:33:05
URL: http://crazywilda.blogg.se/
Postat av: Simon More

Allright :) Bara undrade men nu vet jag!

Vilken stad kommer du ifrån?



Man ser "lite" skillnad, de ser fylligare ut haha annars så hade du bra innan ju :p



Rätt så kul att du är hardstyle tjej också..vilken jävla blandning du är!

2011-10-06 @ 23:55:06
URL: http://www.fitnessguru.se/simonmore
Postat av: Sara L

Bra ord där tjejen!

Och det där med att förstora brösten, vilken tjej vill inte det egentligen? (Förutom dom som har stora redan) Men jag menar, alla har något komplex! Många vill fettsuga sig, många vill operera näsan, läpparna mm. Det är väl mer normalt att förstora brösten eller? Skulle jag välja mellan alla operationer så skulle jag helst vilja operera brösten till större. Jag tycker du ej har gjort något fel, så bra att du inte tar åt dig. De som gnäller är bara avundssjuka som inte vågar/kan göra som dig! ;)



"Livet blir vad du gör den till!"



Ha det så bra, kram på dig! :)

2011-10-07 @ 07:44:20
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: Tricia

Fan, du är grym Sara! Du har huvet på rätt plats!

2011-10-07 @ 13:37:07
URL: http://justawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0