En helt galen dag, med filminspelning.

Satte mig på tåget igår vid 9 tiden på väg mot filminspelningen, med egentligen ingen aning om vad jag skulle göra, eller ens va de var för film.
Då jag skulle få all info på plats.
Men porr var det inte gott folk så ni kan drömma vidare;)

Men när jag väl är där och går runt och hälsar osv, så blir jag helt chockad!!!
Detta kan inte vara sant tänkte jag.
Men jo givetvis var det så, jag har alltså deltagit i något som är ett av Sveriges största verk någonsin.
Nä jag kan inte avslöja för mycket, för att jag helt enkelt inte får;)


Sedan på kvällen fick jag reda på en massa tråkigheter, så jag är inte på humör för något känns det som.
Och nej det är inga små grejjor som att min nagel har gått av osv..
Ni vet jag är fortfarande människa jag med, och kan åxå få ha jävliga perioder i livet.

Men som vanligt är det inte lika acceptabelt för mig som för andra att skriva om sådana saker i sin blogg.





Kommentarer
Postat av: Anonym

whipe out?

2011-09-10 @ 14:41:38
Postat av: Anonym

"Sveriges största verk"? Kommer ju absolut inte vara större än Ingmar Bergmans filmer.

2011-09-11 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0