Host host!!!

Härligt att vakna upp i morse av att man håller på att HOSTA ihjäl sig, och den där förbannade halsen slutar ju aldrig klia och feber har jag lyckats fått.
UNDERBART!
Så altså fick jag helt enkelt ställa in mitt introduktions möte med hårförlängningarna.
FUCK!

Men men får ta tag i det när jag är frisk igen.

Är faktiskt på väldigt bra humör idag, solen skiner och jag och alfons har lekat och gosat hela morgonen.
Han är verkligen som en riktig karl i sängen, han ligger sked med en, sen ligger han och klappar på en, pussar och bråkar om kudden med mig.
Precis som Collin!



Och ni får ju för fan inte missa att gå in här
http://www.facebook.com/pages/Fia-Erixon-Missbill-Swedish-models/231668733514783?ref=ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0