Sjuk sara - cellförändringar.

Hallå på er raringar,
vet att jag inte uppdaterar så mycket längre men det beror på att jag har annat att göra som att jobba,och då prioriterar man annat som typ vänner och familj då man inte har så mycket tid över för de annars.
 
 
Var iallafall på sjukhuset igen då jag skulle få svar på mina cellförändringsprover..
 efter att ha väntat i 3 veckor på svar..
 
Men jag blev inte ett dugg klokare utav det, då de ville ta nya prover och vänta ytligare 3 veckor på svar..
 
Läget är inte kritiskt som de såg ut på proverna de fick svar på men de ville ta nya prover då dessa celler avviker en del från hur de ska vara..
 
Så i klarspråk kan de ha hittat cancer men i tidigt stadium som tur är.
 
På vägen hem när jag lyssnat på deras tugg i olika termer och fick höra detta besked var jag aldeles tom i huvudet..
 
Jag satt på cykeln och visste vart jag skulle men jag var inte med i matchen så att säga jag tänkte inte alls.
Jag kolla inte ens efter bilar på folk eller något..
 
och när jag va hemma kom jag knappt ihåg att faktiskt cyklat hem..
 
Men tankarna bara snurra, och man kände verkligen för en gångs skull vad man har runt sig och att man ska vara glad för att man lever som man gör..
 inte ta saker för givet eller något, leva dagen som det vore den sista lixom...
 
E så svårt att beskriva hur man känner och tänker..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Men hua då! :o Hoppas allt är lugnt då! Kram!

2012-08-09 @ 21:05:06
URL: http://Sivismari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0