Äntligen helg och LÖN:D

Äntligen helg.. så otroligt skönt skall det bli och nästan alla julklappar är inköpta med.
Så skönt!
 
Var och köpte en 3d film förut eftersom vi faktiskt har en 3d tv..vilket jag personligen inte tycker är sååå¨å nödvändigt eftersom jag dels inte är någon film fantast,är aldeles för rastlös och sedan finns de inte så många 3d filmer ute ännu men men de lär väl komma mer och mer:)
S´å man glömmer helt enkelt bort att man kan titta på 3d.
 
SÅ ikväll ska vi bara mysa med en flaska rött, god mat,film ochtända ljus överallt! 
Älskar ljus;)
 
Annars har jag sysselsatt mig med att fästa upp kakel dekor (svart) så man slipper de blåa fula plattorna i badrummet.
Det skall blisvart/vitt och silver där inne 
hihi men va lite pilligare än vad jag trodde:)
 
Älskar att pyssla här hemma men e väl lika bra det eftersom det e jag som är den händige;)
 
NI får ha en toppen helg alla där ute<3
 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

var du på new yorker den 21:a (i fredags) ?

2012-12-25 @ 01:33:39
URL: http://sabinacarman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0