Sandra, jag och 100% party:D

Igår så kom Underbara Sandra hem till mig, så vi drog och käka, börja dricka öl och fixade oss.


Sedan drog vi till strömpis där 100% party gänget levererade som vanligt!
OCh jag fickträffa min KOOOOO som är så goooo:D
finns nog ingen som bjuder på sig själv som dig kossan:D
älskar sådanna människor!


Kossan träffade jag för första gången på sean banans musikvideoinspelning.
för snart 2 år sen:D

kolla in hans blogg vetja:D
http://www.mondoblog.se/thomasoscarson

Sedan va de ganska kul att så många kände igen oss, och skulle ta bilder med oss.
Men ibland vill man bara inte vara med på bild, jag vill festa och ha kul lixom:)
Att vara med på bild är man ju oftast å jobbet.

Men självklart ställer jag upp om det är trevliga människor såklart!
Bara folk inte tar för givet att man ska vara med, på bild, hålla om dem eller tro att man ska pussa dem på kinden eller någe de går fet bort!

Och de va himmlans många som kom fram och sa att de läser min blogg och sånt:)
Skitkul att ni kommer fram faktiskt:D
alltid kul att träffa nya människor:)

Träffade bland annat denna kille, som följer mig:)

Och snart är det påt igen som gäller, örebro kissarna ska ut och svänga runt.
Ikväll tänkte jag köra på en pinky kinky stil;)
raaow:D


Och förresten så ni som har försökt lägga till mig på min fb, kan vänligen lägga till denna profil i stället då den andre är full, så jag kan inte ens gilla saker längre:D
Länken hittar ni här nedanför:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002460867719&ref=ts



Kommentarer
Postat av: Natta

Sååå fin tjej! :D Fattar inte alla haters mot er modeller iaf! Har sett flera acounts typ på bdb och bloggar nu som modeller som dig har och se att dom får ovanligt mkt hat meddelanden eller arga, eller typ dålig kritik liksom!



Avundsjuka eller dumhet! Det är ju liksom vad du gör och du är ju så fin som sagt! Hade varit glad om jag sett ut som dig eller dom liksom! Haha! :D Tycker dom bör skaffa sig ett eget liv liksom! :)

2012-01-21 @ 16:37:18
URL: http://sivisamari.blogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Hahaha, ja & det är ju definitivt inte bara i bloggen. IRL också, but I don't give a fuck. Either way I'm on their minds ;*



Btw; du är gryyymt het!

2012-01-22 @ 18:02:44
URL: http://benniysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0