Sverige, är så jävla tragiskt..

Jag tycker sverige har blivit så otroligt slappt och tragiskt.
Visst underbart på många vis, men när det kommer till RESPEKT så är det tyvärr inget folk vet vad det har för innebörd.
De använder ordet respekt, i hopp om att folk ska ge dem respekt.
Men hur ska man kunna ge en människa respekt som egentligen inte har en aning om vad det är?
Bla kan inte svenska män bete sig i överhuvudtaget, och verkligen inte efter att man dissat dem, och bett dem stryka mig i från deras "ligga med" lista.
JAg är verkligen inte en sådan tjej hur svårt ska de vara att fatta!?
Och tjejerna de snackar, och kallar en för hora så fort man lyckas ha ett utseende som jag faktiskt föddes med, precis som alla andra.

Förstår verkligen inte vart all denna ilska kommer ifrån,antar att det är ett annat stort problem bakom det hela, och att det är skönt att kasta det på en offentlig person.
Men en dag måste ju även de vakna upp och inse att de bara förlorar på det hela...Man kommer inte speciellt långt i livet med sådan störning som jag skulle kalla det.




En sak är säker jag är trött på att ta skit av människor som ser sig själva som mindre lyckade.
Och folk som tror sig veta hur jag är som människa för att de sett mig på bild.
Och därav kallar mig blåst.

Men helt allvarligt vem är det som är blåst!?

jag som gör det jag vill med mitt liv eller du som sitter på facebook, kollar på en bild och säger att jag är blåst..
hum... detta tåls att tänka på.
Kommer upp en videoblogg senare ikväll då ni får höra mig prata om just detta.



Kommentarer
Postat av: madde

håller med dig! go girl!

2012-01-21 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0