Ni som klagar på era kroppar...

Alla har vi alltid något vi klagar på hos oss själva..
Är det inte fel på ens,näsa så är det brösten,vikten,magen,låren,rumpan,muskler osv..
 
Visst jag har förstorat mina bröst, men det var för att jag var så säker och saknade det jag förlorade på gravitideten som jag gick igenom..
Gjorde doc abort, men detta vill jag endå få er där ute att tänka efter lite..
 
 
 
 
Livet skulle ha kunnat vara så mycket svårare.
Och vi är aldeles för ytliga för vårat eget bästa.
 
en bild som faktiskt peppat mig mycket när det vart otroligt tufft,hårt och jobbigt så brukar jag stirra på den och tänka Jag tänker aldrig ge upp..
och det är just denna bild.
 
 
hoppas detta kan ge er lite insperation och en tankeställare där ute:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

du anar inte vad förvånad men framför allt glad jag blev av att läsa detta inlägg.. att du i din blogg visar klarsynthet nog att poängtera vad som är viktigt och rätt så oviktigt i livet är fantastiskt bra.

Jag har ingen aning om du är stor eller liten i bloggvärlden men oavsett så är det så viktigt att vara en god förebild och inte bara nämna sådant som är kortsiktigt och enbart utseende fixerat.

Du växte just enormt i mina ögon!

Hoppas du finner någon trevlig person att dela bubbelbad och hallonsodan med.

Ha en fantastisk sommar!
Fredrik

2012-07-11 @ 09:00:11
Postat av: Madeleine Berggren

Ja du.. Mitt handikapp är ju synligt men jag kämpar på ändå.. Kör kickboxning haha x)
I vilket fall.. Jag tycker faktiskt det kan vara lite småjobbigt att mina vänner klagar på sig själva när de faktiskt har allt x)
Tänkvärt inlägg!

2012-07-17 @ 18:00:48
URL: http://nattstad.se/sharklady
Postat av: Madeleine Berggren

Nej jag som är handikappad vet allt om hur det inte är lätt... Men vi kämpar på ändå! Jag går i kickboxning liksom x) Många som blir förvånade över det :)
Men tänkvärt inlägg helt klart!

2012-07-17 @ 18:03:01
URL: http://nattstad.se/sharklady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0