unga mammor bland de vidrigaste som finns?

Igår satt vi så sjukt rastlösa här hemma och undra vaffan de var som hände?




Så nu kommer jag låta som världens drygaste fat ass hoe men vi drog ut i förorten på en "fest"
där jag först hade sådan panik över att jag inte hitta någon stans, och de var obehagligt folk och förbannat stort.

det som förvånade mig var att de såg rätt så fräsht ut på husen och så..

Men iallafall väl framme på festen sitter alla vi dricker och sånt som man brukar göra och plötsligt sitter de 3 brudar och börjar snacka om deras jävla graviditeter och hur deras fittor syddes ihop och om de avvände bedövning och hur mycke de blödde och skit.

VEM FAN VILL HÖRA SÅNT ÄCKLIGT SKIT AV SNORUNGAR SOM TYP ÄR 18 ÅR!?!?!?!?!

Allvarligt sen andra tanken va sitter ni här för om ni har barn att ta hand om!?

nä jag ville bara spy fy fan va vidrigt att få höra huää!


Sånt där kan ni väl snacka om på era lekdagar med ungarna lixom..


Och så ska ni börja med varför hackar du på unga mammor, vuxna kan göra precis samma sak.

Ja klart!! MEN oftast har vuxna lite mer vett och vet att vissa saker kanske man inte ska dela med sig utav...




och alla är ju givetvis inte så fuckade i huvudet som dessa brudar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0