Grattis tuttarna på 7 månaders dagen:D

Igår firade jag mina underbara bröst på deras 7 månaders dag, med en jävla massa tutt masage;)
Negerboll och hallonsoda..
Dessa två "plast" bollar som måga kallar dem är tamefan de bästa jag någonsin införskaffat mig.
Vilket många av er säkert redan förstått, och många av er inte fattar alls..
Men jag är inte så förtjust i fläskpattar som skiftar i storlek vid upp och nergång av vikt eller ser sladriga ut vid önskad storlek..
Men de e ju bara min åsikt mjaaau!!
<3<3<3 joanna och madde<3<3<3

Kommentarer
Postat av: daniel t

Grattis!

öh.."hälsa" fårn mig, eller hur man ska säga :D

2012-03-13 @ 22:02:47
Postat av: lasse

Jag brukar krama om dom jag grattulerar men i det här fallet säger jag bara grattis ;o)

2012-03-13 @ 22:05:28
URL: http://fotolasse.com
Postat av: joachim

Så fina :) va kostar de ca? :P

2012-05-08 @ 17:11:49
Postat av: Anja

Jag tycker de är strongt att du är öppen om att du gjort det! Och håller med, hellre skaffa fejk och slippa push up, än att ha bombshell och lura alla att man har större :)

2012-06-19 @ 14:39:19
Postat av: Annso

Hejsan, jag vet att du får denna frågan rätt ofta, men vart gjorde du dina fina tuttar?^^
jag kollade på din kategori "bröst", men hittade inte vart. jag sitter och kollar runt på olika kliniker, då jag är så enormt trött på mina tuttar!

Och jag går upp och ned i vikt nästan hela tiden, så det påverkar tuttarna en del, om man säger som så.
är tacksam för svar, jag hoppas du mår bättre snart, vad än det du går igenom just nu :)
kram

2012-11-23 @ 09:43:46
Postat av: ellenor

Jag har funderat länge på att fixa mina men jag är rädd för att bli lurad och vet ej vart jag ska vända mig

2013-01-16 @ 20:14:46
Postat av: Janne

Fina läckra sexiga

2013-01-16 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0