Vår känslor;)

Nu när det är varmt och våren är på g, så bara flyger kläderna av...
Eller på, beror på hur man ser det så klart;)
Var här om dagen hos tjejerna på Jsbk naglar och fixa lite fräsha franska naglar, till helgen då jag ska dra till norge
med fia och ida och styra upp normännen lite;)
Tack ni underbara tjejer som verkligen får mig hel som kvinna med naglar!!:D
Jag och ida på gatebil i somras.
jag och fia som vanligt;) även detta på gatebil i somras..
Nog om detta ni kommer få fler färska bilder efter helgen, de hr ju faktiskt hänt en del sedan detta;)
Igår lunchade jag och pappa en sväng och så var de mest en massa fix och trix hela dagen.
Har ju min lilla alfons här hos mig, fan va mycket bättre humör man blir på när han är hos en.
älsklingen<3
Sedan kommer lite bilder nu när jag köpt lite nya vårkläder..
Min nya kappa.
linne med kors, vilket bär emot då jag hatar kors..
men va så snyggt med pärlorna;)
ny ponchooch som ni ser har jag satt i en turkos fjäderslinga;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ponchon vart snygger på dajj :)

färglada detaljer är snyggt som fjädern^^



hihi söt bild på lilla Alfons :D

2012-03-15 @ 15:31:59
URL: http://littlecherryy.blogg.se/
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook sök på bloggsharing bland grupper

2012-03-15 @ 23:39:23
URL: http://mylifeasliniz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0