Äckligt smal?

 

Igår när jag delade denna video på fb så var det ingen som gav en enda positiv kommentar.

Jag tycker det e synd att folk bara ska leta reda på negativa saker och gå till attack.

Jag tänker inte sitta och försvara kissie och hennes vikt.

Men jag tycker de e fett tråkigt att folk ska lägga sig i hur vi människor ser ut och vill se ut, vill kissie vara smal och fitt och ta hand om sin kropp som hon gör och samtidigt må bra av det så kan jag obegripligt förstå mig på folk som ska klaga och tro hon vill träna eller vara smal för uppmärksamhet?

 

Precis som mig tex, även jag får höra att jag är äckligt smal, och av vissa kurvig..

Men so what jag mår ju bra så här!?

Snälla kan en del bara hålla tyst och ta tag i sina egna problem de har med sina kroppar istället för att klaga på andras?

För oavsett hur man ser ut så kommer det alltid finnas människor man inte alls är "fin" för..

Huvudsaken är att man trivs och mår bra själv, välmående är otroligt viktigt för var och en,och det är något vi människor borde lägga fokus på istället för att klaga på andra.


Kommentarer
Postat av: Annso

Klart man ska trivas med sig själv^^

Men det är som vanligt med människor de måste ha ngt att klaga på när det kommer till andra.



Eller stirra ögonen ur sig som en tant gjorde mot mig häromdagen, då jag stirrade tillbaka & frågade om det var kul att glo öga ur sig, haha ;)

Har ju bara lite ovanlig hårfärg, svart & turkost :P

2012-05-09 @ 20:17:53
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: LS

Bra skrivet! Jag fattar inte varför alla klagar på Kissie och säger att hon är äcklig osv... Personligen tycker jag hon är skitfin, snygg, fin kropp mm.. (Avundsjuka bara?). Kissie äger ju!! Däremot Kenza är så jävla överskattad, tål fan inte henne!! Du själv har en drömkropp, vadå gått upp till 50 kg och måste gå ner i vikt..?! Skulle va glad jag om jag vägde 50- och jag är 167 cm och du är väl typ 164? :). Jag väger väl 55-56 och folk tycker att jag är smal & fin.. Hur smal & fin är inte DU då gumman!! :). Kram!

2012-05-28 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0