Avundsjuka ögon blir aldrig mätta..



Vissa dagar funderar man verkligen på vad det är för fel på folk.

Men får se det så här det e inte mitt problem att folk har problam med mig, utan deras.

Men jag tycker jag jag ska ha lika mycket rätt att kunna gå ut osminkad, eller mindre fixad utan att folk ska skrika hur mycke snyggare jag är på bild..

Då ska jag bara förklara, att när man fotas har man typ 3 grr så mycket mer smink än annars då de försvinner otroigt mycke i ljuset, och ljussättning spelar in och en del och ps, själv gillar jag inte att ha för redigerade bilder, jämna ut skuggor och hudton räcker för mig.

jag ser ut så här, gillar du det inte så titta inte!? hur svårt ska de va.?

Innan fotosession.


Under en fotosession, bilder är orörd och enbart öppnad i dator direkt ifrån minneskortet..







Kommentarer
Postat av: Liniz

hej kolla in min sida för bloggare på fb (blogg sharing) just nu e vi 430medlemmar men ju fler ju roligare blir de. Vi har även några kända med i gruppen som tex jennifer från BB

2012-05-15 @ 22:49:35
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Postat av: Elin

Patetiska människor.. Lyssna inte på dom. Du är så jävla fin utan allt det där sminket och avundsjuka idioter. Sara du är sjukt fin och det vet du själv! Keep going girl! Haters make you famous!! <3

2012-05-17 @ 20:39:16
URL: http://mylifeitsyourdream.blogg.se/
Postat av: Lebanezza

Sexig!

2012-05-18 @ 18:03:04
URL: http://nattstad.se/lebanezza
Postat av: ES

Till skillnad från många av de andra "glamour" bloggarna så verkar du faktiskt ha både hjärna, stil och utseende! Hoppas du tjänar mer på denna blogg än de gör på sina iq befriade bloggar om nya väskor....

2012-05-24 @ 20:17:03
Postat av: Tess

Jag gillar din stil, både utseende och det som framkommer av din personlighet. Jag tycker du verkar ha jäkla bra ryggrad och det är något jag beundrar, fortsätt stå på dig! :) Kommer följa din blogg vidare ^^

Kram!

2012-06-04 @ 09:45:02
URL: http://wordsfromtess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0