Fetto monster.. Gravid?

Hoppas allas helg har vart bra hittils och går åt helvete sen.. naaaw nä skojja bara med er klart ni ska få ha de braa hela helgen;)
 
Själv har jag bara en vanlig hemma mys har ingen ork eller lust till någonting just nu faktiskt.
HAr vart så sen jag drömde en mardröm om massa sjuka saker och jag fick rädda min lilla chihuahua alfons ur ett jätte gäggigt vattenhål och drunknade själv... känns som det hade vart bättre att det hade vart så på riktigt än att gå runt såhär...
 
Sen har den här veckan vart helt sjukt jag ar vart så godis och matsugen så att jag faktiskt igår kväll satt och grät av sötsug..
EH.. endag okej, två dagar okej men fan i en hel vecka inte OKEJ!!
bor ju något slags fetto i mig som bara suger åt sig allt ätbart som går...
 
Men det är inte det värsta utan att jag blir sur elak och otrevlig med, vilket inte alls är min mening utan det bara blir så...
märkligt:S
 
Men imorse när älskling kom hem kom han med en stor godis skål och frukost åt mig så jag klarar mig ett tag, tror inte han gillar när jag e sur. haha bästa<3
 

Kommentarer
Postat av: Annso

aaaaw vad sött^^
Det är skönt när sin partner förstår vad man behöver för att må lite bättre, eller så man inte blir putt :)

2012-11-23 @ 09:34:41
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0