Är man snygg har man lättare att få jobb..

Det säger väl sig självt att om man är snygg så är det ju mycket lättare att få jobb:)
Eller?
 
Ja kanske som strippa möjligtvis eller som bloggare och tjäna 300 spänn då och då och kalla sig rik...
 
 
Men ett vanligt jobb?
 
jag tror många backar när det gäller att anställa snygga personer eftersom det kan anses provocerande..
Och faktum är att det är mer provocerande med en snygg än en normal tjej/ kille...
Kan va allt från att människor inte vågar gå fram, eller liknande, pga av personens utseende..
 
Sedan om man som snygg, säger som det är till kunden om de typ slitit sönder ett par jeans mitt framför ögonen på en blir de ännu värre...
 
Därför e jag så glad att jobba med det jag gör nu å bara skita i allt, jag behöver inte ens va trevlig;)
 
Sedan idag så kom de på jobbet och sa att de hittat en ny svetsutbildning åt mig som jag va och kolla på idag:D kanon så imorgon ska jag söka in hihi.
Tur att de har sådan koll på jobbet åt mig annars hade jag missat att söka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0