Äntligen Nya läppar!

gick upp kl 8 idag och drog iväg till första lektionen, ursh börjar verkligen kännas som höst ute bara pang boom sådär.
Iallafall så ska jag imorgon fixa mina läppar ÄNTLIGEN! fast de va ju ett år sedan sist så är på diden, har ingen överläpp kvar när jag ler som medfött.

så bild får ni se imorgon, skall vara på salongen kl 15,00 imorgon och kl 16,00 börjar min lektion haha så kommer va sååååå snygg förstå!!
 
här har ni bilder ifrån samma dag som jag gjorde läpparna sist.
 
 
 
och anledningen till att jag gjorde mina läppar är för att som ni ser på bilden längst ner, är för att min överläpp vad dels ojämn och tunn.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lussan

Skulle med fylla ut mina läppar, men gör de inte svinet ont, min smärt gräns är typ 0% ????

Svar: Det gör inte ont om du har bedövning? det finns både salva och tandläkar bedövning att välja emellan:)
Missbill

2013-09-13 @ 19:03:35
URL: http://smyckemode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0