BLOPPIS: Stor rensning hemma.

håller på och rensar på en massa saker här hemma.
Så här kommer en liten bloppis.
VId intresse maila [email protected]
1. Satin klänning i storlek S 70:-
2. stringbikini (ej använd eller provad) 120:-
3. guld Monkini, isärtagbar. (ej provad eller använd) 100:-
4. Skor, storlek 36 (ganska smala)enbart använda vid en fotografering. 230:- billigare vid paketpris!
Frakt betalas av köparen finns att hämta i örebro.
 
 1. Gul korsett med strumphållare. (mörkare än på bild) storlek s, med svart korsettsnörning bak. (provad) 150:-
2, nät tröja (lång modell) 170:-
3. rosa korsett,storlek S med korsettsnörning bak. (provad) 150:-
3. (4) - röd korset med svart fjäder byst i storlek 80D 120 :-  (använd en gång)

paketpris kan ordnas. frakt betalas av köpare. finns att hämta i örebro annars.
 
 
 
paketpris kan ordnas. frakt betalas av köpare. finns att hämta i örebro annars.
 
 


Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Har även lagt upp ett inlägg om mina favoritbloggare, MISSA INTE DET!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2013-08-15 @ 14:16:15
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Är det sant att du lever på din pojkvän?

Svar: Nej. det är självklart inte sant.många vill gärna tro det tragiskt nog. som att alla glamour modeller inte kan försörja sig själva. men det har jag alltid vart noga med och jag betalar mer än gärna för mig själv och bjuder en del med. som nu har jag bjudit iväg han på en resa tex.. så de där kan någon ta och köra upp långt upp så det gör riktigt ont för det är en lögn.
Missbill

2013-08-15 @ 22:12:31
URL: http://jag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0