oj va de går undan...

 Nästan glömt bort bloggen helt;P
Närrå men har hänt så sjukt mycke saker sista tiden så jag har fokuserat på annat:)
MEn lite kul grejer har ju hänt.
Blev ju publicerad för MAXIM.com för några veckor sedan i usa.
Sedan har jag provat på nya utmaningar inom modellandet,och allt över all förväntan:D
sedan i går va jag och plåta för ett företag i l örebro vilket va skojsigt!
annars har jag vart sjuk å gått iskolan bara...
kommer ju snart öppna upp min nya websida så vill ni vara med å synas på missbill?
kontakta mig: [email protected]
 
Sedan så ses vi på ELMIA MÄSSAN I PåSK:D kom gärna fram å hälsa då, e så sjukt tråkigt när folk skriver att de inte vågar men vill efteråt..:)
Jag bits inte och är snäll så länge du är:P
hihi

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt Marcus Larsson

( Hej vi har vara facebook )

2013-02-23 @ 23:22:27
Postat av: Annik

Har jag råd och kan när Elmia mässan är, så kommer jag dit och säger hej

2013-02-24 @ 19:47:30
Postat av: Petra

Så snygg du är!:)

2013-02-25 @ 11:16:22
URL: http://petraabredin.blogg.se
Postat av: Fisken

Gött att det flyter på!! Känns som det tråkiga och deppiga har släppt lite?! Elmia säger du! Har du ett bilintresse? :) Kram

2013-02-26 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0