Det här med Eskort rätt eller fel?

Dagligen får jag mail om hur folk vill att jag ska tömma deras kontokort,hur jag ska få väskor,bröst,skor,osv bara genom att umgås över en middag med dessa män..
 
Och jag blir aldeles ställd och samtidigt känns de väldigt fönedrande...
De måste ju va förjävligt att behöva köpa sig till sällskap, och vilken brud går ens med på det?
Ursh jag skulle känna mig smutsig och riktigt vidrig som människa om jag skulle gå med på något sådant..
 
Vill jag ha något så köper jag det själv oavsett hur länge jag måste spara för pengar ersätter inte min värdighet.
 
 
Är det bara jag som tycker detta är Eskort att springa runt med någon slags suggardady som betalar allt bara för att vara sällskap?
 
Går man vidare till sexuella handlingar så är det ju hora i klarspråk?:P
 
eller tänker jag konstigt?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

helt rätt!

2013-01-08 @ 13:49:07
URL: http://horsesoul.blogg.se
Postat av: sessie

sv: tack snygging :D

2013-01-09 @ 19:59:36
URL: http://sessies.se
Postat av: Sami

hollywood fruarna är väl ett jäkligt bra exempel och dom skäms inte ! håller med dig, fötterna på jorden de gillas

2013-01-10 @ 14:11:25
Postat av: T

jag tycker ditt tankesätt är helt rätt, men du heter ju även missbill här, det namnet kan ju misstolkas..
men strunta i alla dessa män..kör hårt! du är en intressant person som säkert kommer komma långt!

2013-01-11 @ 23:24:29
Postat av: Frida Pöllänen

Jag kan nästan bli avensjuk på de tjejer som faktiskt har detta som yrke med tanke på att dem tjänar jävligt mycket cash . Dock skulle jag aldrig i hela mitt liv våga göra det haha, tänk själv att sitta och umgås med en 65-årig illa luktande gubbe ? Nej fyfan :P haha .

2013-01-15 @ 17:13:23
URL: http://www.fridalee.nu
Postat av: Kalle

Hej:)
Ta det på rätt sätt nu... Tycker inte det är fel. Tycker du som är snygg ska utnyttja det! Alla snygga människor har gjort så i alla år! Titta på Victoria Silvstedt. Hon har nått toppen och har använt sitt utseende för att bli framgångsrik! Kan nämna flera andra.....Hoppas att du förstår vad jag menar. Kram

2013-01-17 @ 13:26:57
Postat av: Kalle

Hej:)
Ta det på rätt sätt nu... Tycker inte det är fel. Tycker du som är snygg ska utnyttja det! Alla snygga människor har gjort så i alla år! Titta på Victoria Silvstedt. Hon har nått toppen och har använt sitt utseende för att bli framgångsrik! Kan nämna flera andra.....Hoppas att du förstår vad jag menar. Kram

2013-01-17 @ 13:27:23
Postat av: Shade

Så stört att folk förväntar sig att man ska vara lätt på foten eller låta sig köpas för pengar bara för att man blivit fotad i underkläder... Usch. Patetiska personer som försöker köpa andra människor.

2013-01-24 @ 23:20:28
URL: http://scenbloggen.se/shade/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0