Gogo-dansare åt HADDAWAY!

Ja helgen har minst sagt vart fartfylld.
På torsdags kvällen fick jag en helt galen bookning, nämnligen att vara dansare åt haddaway här i örebro på RITZ.
Så självklart ringde jag min vapendragare Emelie och så slutade det med att vi fick dansa.
 
Jag var faktiskt skitnervös dels att de va åt en så pass van artist och sedan för att de va i örebro...
Örebroare är ju som de är.. de e typ örebroare och feminister som är så jävla instängda människor.
 
Men som tur var så var alla vämner där och hejade på och eftersom de va lite äldre folk så var de lugnt hehe.
Blev efterfest efter vi slutade jobba ;)
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

coolt o få dansa till Haddaway!
hoppas det gick bra å måste säga att din dress är asgrym! :D ta hand om dig o din kille :)

2013-01-13 @ 21:10:53
URL: http://welcome.to/slangen
Postat av: Julia

Du är verkligen en as snygg tjej, men varför sminkar du så fula ögonbryn? Det är det enda som inte är perfekt, vad ögat kan se :)

2013-01-14 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0