ja men hallå jaaaa.....Vevar med tassarna..

Har inte suttit vid datorn alls i  helgen vilket har känts väldigt skönt.
i fredags var vi och bowla och firade Johannes som fyllde år och i lördags var jag på nivå och veva runt med tassarna till Hux flux..Alltid kul när det händer något annorlunda i Örebro haha.
 
Var ju ledig i helgen så var ju lika bra å va på hemma plan me vännerna, även fast man har vart sjukt dålig..
Nu sitter jag med de där blixtarna som jag kallar dem i mitt huvud som jag har fått några gånger.
. Orkar man krångla med sjukan igen? De tror alltid samma sak tumör,hjärnblödning... Och så visar det sig att de inte alls vet vad det är för fel och man får sitta i 5 timmar och ta massa prover.
. Gör så jävla ont bara, och de känns lite som att någon trycker på on/off i mitt huvud när det hugger till så blir det svart för ögonen.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara vila huvudet:/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0