MIn nya diet: dag nr 2

Idag vaknade jag konstigt nog inte alls hungrig, men betydligt mycket "lättare" i kroppen får jag nog påstå:)
kände mig faktiskt pigg.
 
Men sedan blev jag så jävla förbannad då, en viss kommun lyckats slarvat bort mina betyg!? vilket jävla pack.
bäst för dem att de kommer fram omgående.
 
Men iallafall så ser det ut som att cnc utbildningen inte blir av.. då det inte är många som ansökt..
Men har kompletterat in lite andra kurser jag kommer köra på distans så jag kan jobba bredvid:)
 
Men iallfall Idag har jag ätit ett ägg + 30gram prickigkorv.
Sedan till lunch 150g kött + 90 gram bönor till.
 
Och sedan mineralvatten och 2 koppar svart kaffe.
 
magen har blivit rätt så slank,då den inte alls är lika uppsvälld längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0