Påkommen i skolan;P

Satan i gatan så slut jag är idag, men är så skönt att va ledig torsdag,fredag och hela helgen.
Gjorde prov idag och igår med i och för sig så har fått upp mina betyg lite :D härligt!
Men nu hinner jag bara göra klart resten av kurserna då jag slutar om 2 månader.
 
Gjorde rörsvets idag och gassvets igår:)
 
Idag har vi suttit ute nästan hela dagen och pluggat materiallära, så skönt väder ute men fan så alla dega ihop och satt och nickade.
 
Själv somna jag en stund haha, då kommer en av mina lärare och tar kort på mig och skickar mms där det stod - huuum inte sover du i skolan:)
haha
 
Skapligt trött och hungrig tjej konstigt nog räckte inte matlådan till idag fast det var en stor kycklingbit och massa broccoli...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0