2 veckor utav fullt ös!

Ännu en gång var det en tid sedan jag uppdaterade här, men nu har jag MASSOR att uppdatera mer med.
Jag har ju börjat på mitt nya jobb nu, och i och med detta började jag med att vara på classic car week i rättvik, och stod för N stor stark och promotade.
Veckan efter åkte vi  till älvdalen till deras musik och motorfestival.
tog mitt första dopp för i år där, underbar sjä och långgrunt som tusan!
Släpper en liten bild  bomb där ifrån här:       
 
 
 
 
Im
 
 
 
 
I älvdalen blev vi bjuda på wheels magazine vip middag, vilket var super kul.
Det spelades någon slags revy samtidigt som man åt och jag höll på att fö av garv.
och god mat var det med. Jag som ÄLSKAR MAT!
 
Och på tal om mat slänge min pojkvän ur sig något som man fortfarande stör sig på haha man blir ju så fjantig ibland^^
Han kolla på massa gamla bilder på oss jag var ju 17 när vi träffades och blev ihop när jag fyllde 18.
Men jag har alltid vart småkär i den där människan måste jag nog till att erkänna:P
 
Men iallfall, så säger han när han visar en bild - vad fin och smal du var här och världens Flin!
SOM ATT JAG ÄR TJOCK NU!? hahaha
dagens i landsproblem.
förr kunde jag leva på en macka om dagen typ, hade ingen aptit alls och vägde 44-45 kilo^^
det som var positivt med de va ju att jag kunde köpa kläder på barnavdelningen, billigt å bra.
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0