2015 välkommen!

Energin är på topp. är så otroligt lyckligt lottad som har så fina vänner som säger de rätta orden när man verkligen behöver det<3 

känns även som en nystart på jobbet nu efter flytten och allt, och jag är SÅ glad att jag kommer få vara kvar nu när min provanställning går ut!!!!!! och imorgon börjar en ny spännande kollega. 

Har för övrigt storslagna planer med min vapendragare ifrån västerås. PERCY! 
och jag känner på mig att detta år kommer vara så jävla tufft på alla plan. Men jag tänker göra detta år till mitt år. jag blir ju ändå 25 nu i mars så det är dags att leverera pensions dollarna måste in!

och så får man ju inte glömma mitt Fifo Crew
ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0